ראש הממשלה נתניהו ב"פורום קול חי": "חתמתי שאני הולך יחד עם החרדים"

אסתי פלד No Comments on ראש הממשלה נתניהו ב"פורום קול חי": "חתמתי שאני הולך יחד עם החרדים"

ראש הממשלה נתניהו בריאיון ב"פורום קול חי" הצהיר כי "לא יהיה סגר נוסף לאחר הבחירות" וכינה את נס הצלחת החיסון נגד המוטציות, "השגחה עליונה". על פסקת ההתגברות: "צריך להביא לאיזון הין הרשויות, אנחנו כפסע מ-61 מנדטים". ועל ההסתה נגד הציבור החרדי

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה נתניהו התראיין הערב (חמישי) ב"פורום קול חי" לקראת הבחירות לאבי מימרן והתייחס להחלטת בג"ץ לפתוח את נתב"ג ואמר כי ההחלטה לא תשנה הרבה, "יש הגבלות בין האנשים בשה התעופה, והקיבולת היא בהתאם. הסכנה של כניסת מוטציות היא קיימת אבל לא גבוהה. כנראה שיש לנו השגחה עליונה כי החיסונים של פייזר עונים על כל המוטציות בעולם".

בנוסף הצהיר נתניהו, "לא יהיה סגר נוסף לאחר הבחירות". ראש הממשלה הסביר כי "הסגרים מגיעים בגלל עלייה של חולים קשים שסותמים את בתי החולים, אבל בישראל הצלחנו לחסן 90% של האנשים בני החמישים ומעלה, ולכן מאגר החולים הקשים כמעט לא קיים. זה נס גדול".

על החלטות בג"ץ נגד היהדות אמר נתניהו, "אני אמרתי את זה לפני הבחירות, לא היה לנו רוב לפסקת ההתגברות. אנחנו כפסע ממשלת החלומות, שתביא לאיזון בין הרשויות. על אדמה שלנו הפרלמנט הוא העליון כי הוא משקף את רצון העם".

על הרפורמים והגיור אמר נתניהו, "צריך לשמור על הסטטוס קוו, אני הבאתי רפורמות בגיור שהיו מקובלות על הרב עובדיה יחד עם הרב דרוקמן עשיתי זאת בצורה אחראית. אני אומר שהרפורמות יבואו אבל צריך להיות לנו 61".

נתניהו נשמע חושש מאפשרות שהציונות הדתית לא תעבור את אחוז החסימה ואמר, "אם חלילה הציונות הדתית לא תעבור, ולכן אם התכוונתם להישאר בבית צאו להצביע עבור הציונות הדתית. אם יש לכם חברים שמתלבטים תשפיעו עליהם תוודאו שהציונות הדתית עוברת".

על הערבות שלא להקים ממשלה ללא החרדים, אמר ראש הממשלה, "ראני חתמתי על הצהרה משותפת עם המפלגות החרדיות שאנחנו הולכים יחד, הם לא הולכים לבד וגם אני לא".

על ההתקפות נגד הציבור החרדי והקשר בין זה לתמיכה בראש הממשלה אמר נתניהו, "הציבור החרדי יקר לליבי, וזה שותפות טבעית. אני קורא כל שבוע פרשת שבוע זה לא הצגה זה אמת. ליברמן ולפיד יש להם עויינות בלתי מוסברת שהיא לא קשורה אליי".

ראש הממשלה הוסיף, "אני גיניתי את ההסתה כנגד החרדים פעם אחר פעם. שיבחתי את הרבנים שיצאו וקראו לשמור על ההנחיות. לי יש יחס עמוק וקרוב אל היהדות שהוא טבעי אצלי. תפסיקו לקנות את התעמולה שלהם. אנחנו מחויבים לערכי הנצח והם לא".

 

 



0 תגובות